Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

6657
*

שירות לקוחות

נשמח לשרתכם בעמדות על הקו לצורך הנפקת רב קו, שינוי פרופיל נוסע, חידוש תוקף פרופיל, שחזור יתרות, זיכויים, החזר כספי ועוד, קבלת מידע על המסלולים ולוחות הזמנים, סיוע באיתור ושבת אבידות ומציאות.

לידיעתכם, בחלק מן המקרים נדרשת המתנה של עד שלושה ימים לצורך הנפקה של רב קו במקרים של אבדן או גניבה, זאת לצורך קליטת יתרות שימוש עדכניות. (במקרה של חוזה חופשי לא תידרש כלל המתנה)

לצורך קבלת השירות תידרשו להציג תעודה מזהה.

סטודנטים יידרשו להציג תעודת סטודנט ואישור לימודים בתוקף בכל נושא הקשור לשינוי או חידוש פרופיל סטודנט.

לצורך רכישת כרטיס רב קו אנונימי, לא תידרשו להצגת תעודה מזהה.

פריסת עמדות  על הקו
שעות פתיחה:
בימים א'-ה' בין השעות : 08:00-16:00
יצירת קשר טלפוני: 08-6688700 שלוחה 2  או 6657*

לרשותכם 3 עמדות על הקו בפריסה גאוגרפית רחבה:

• עמדת על הקו ברהט:
רח' אלסלאם שכונה 18, (מול החממות)

• עמדת על הקו בחורה:           
רח' אלסלאם שכונה 5, מול הכניסה לאזור התעשייה  

• עמדת על הקו בכסייפה:
שכונה 42, בית 15